דילוג לתוכן הראשי

עוד לא רכשתם עדשות מולטיפוקל זה הזמן


יכול להיות שלא שמעתם עליהן ויכול להיות שלא חשבתם שאתם צריכים אותן אך מעכשיו אין תירוצים. עדשות מולטיפוקל יכולות להיות אלו שישנו את חייכם לטובה והגיע הזמן שתכירו אותם לפרטי פרטים. כמה הן עולות, מה ההבדלים ביניהם, למי הן טובות ומה בכלל הן עושות? אלו הן שאלות שיקבלו מענה אם רק תמשיכו לקרוא!

הגיע הגיל להרכיב משקפיים


הרכבת משקפיים היא רגע שבו אנשים רבים יכולים להבין שהעין שלהם לא כמו שהייתה פעם בגלל הגיל או בגלל שהם אימצו אותה באופן ממושך בצורה לא בריאה. בדרך כלל הגיל הוא זה שגורם לראייה להיפגע בכל מקרה בתהליך טבעי שלא תמיד יש לנו שליטה עליו, בעיקר בראייה לטווח הקצר. במצבים כאלו יש צורך לענוד את משקפי הקריאה כדי למקד את הראייה לטווח קצר, כאשר לטווח הארוך לעתים תיתכן בעיה אחרת שתצריך משקפיים עם עדשות אחרות. מצב כזה יכול ליצור תסביך לא קטן אצל אנשים שיצטרכו להסתובב עם שתי זוגות משקפיים ובדיוק כאן מולטיפוקל נכנס לעניינים.

פחות משקפיים, יותר נוחות


המולטיפוקל הן למעשה עדשות מיוחדות שנוצרו בשיא הטכנולוגיה ש ימינו ולמעשה ממשיכות להתפתח עוד ועוד. עדשות אלו הן למעשה עדשות מיוחדות שנוצרו בגימורים מדויקים כך שהן מתאימות לכל שימוש, גם לראייה לטווח רחוק וגם למרחק קרוב מאוד, לקריאה ולדיבור. בגלל שאותה עדשה מבצעת את העבודה של כל זוגות המשקפיים, גם לראייה למרחק וגם לקריאה, ניתן להשתמש בזוג משקפיים אחד בלבד ולא בשתי זוגות משקפיים. זוג משקפיים מולטיפוקל משנה לחלוטין את איכות החיים ואת הנוחות של אותו אדם שכבר לא צריך להחליף משקפיים בכל פעם ובוודאי לא לשאת שתי זוגות.

משקפיים לטווח הבינוני


משקפי קריאה מוכרות בעיקר אצל הגיל השלישי ומשקפי ראייה למרחק ניתן לראות כבר אצל ילדים עם מגוון רחב של בעיות כבר בשלב בית הספר היסודי ואפיל והגן, אך יחד עם זאת ישנה בעיה לאנשים רבים גם לראייה לטווח הבינוני, זאת אומרת מ-30 או 40 סנטימטרים ועד כמה מטרים ספורים, בדרך כלל עד 4 או 5. עדשות מולטיפוקל פותרות גם את הבעיה הזו כיוון שהן מכילות גם עדשה שעוזרת לאדם שמרכיב אותן לראות היטב כשהוא מביט לחלק האמצעי שלהן. העדשה עצמה מורכבת מכמה חלקים כאשר החלק האמצעי מאפשר לצפות לטווח הנדרש בצורה איכותית.

כיצד בנויות עדשות מולטיפוקל?


·        עדשות מולטיפוקל בנויות בדרך כלל מארבעה חלקים: החלק הראשון הוא החלק שמאפשר לצפות לטווח הרחוק. הטווח הרחוק משמעו מכמה מטרים והלאה והוא מעשה זה שמהווה את התפקיד כל משקפיי לרוחק ראייה. החלק האמצעי הוא זה שמאפשר לצפות לטווחים בינוניים בעוד החלק התחתון מתפקד כמשקפיים לקוצר ראייה, משמע כמשקפי קריאה.

·        למרות היעילות של העדשות, יש בה שטחים מתים, זאת אומרת שטחים שלא מהווים שום תפקיד. שטחים אלו נמצאים בצד הימני והשמאלי התחתונים של כל עדשה והם שם רק בגלל אילוץ של היצרן. כיום יש טכנולוגיות מתקדמות יותר שמאפשרות ייצור של עדשה עם 'תעלת ראייה' רחבה יותר וכך אותם שטחים מתים פחות מפריעים ותופסים פחות משטחה מה שמייעל מאוד את העדשה. עדשות כאלו מטבע הדברים יהיו יקרות יותר.

·        חשוב לבחור את העדשות בצורה נכונה כיוון שלא לכל אדם יהיה את אותו השימוש. לעתים משקפי מולטיפוקל עם עדשה לטווח הבינוני לא יהיו נחוצים בעוד אצל אנשים מסוימים יהיה צורך בעדשה מיוחדת שתתאים לשימוש שלהם. למשל, עדשות לרואה חשבון יהיו שונות מאשר עדשות למרצה, כיוון שעיקר העבודה שהלם מתבצעת במרחקים אחרים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מותגי משקפיים ים של מחמאות

מי שרוצה לקבל מחמאות על המראה שלו יכול להשקיע בעיצוב השיער, יכול להשקיע באיפור אם מדובר על בנות ויכול גם להשקיע בבגדים שלו. עם זאת, המראה לא יהיה שלם בלי משקפיים יפים .זה הזמן להבין מדוע מותגי משקפיים יספקו לכם ים של מחמאות וכיצד הן יהיו קנייה משתלמת במיוחד. זוג משקפיים: לא רק לראייה זוג משקפיים אולי נשמע לכם כמו פריט שרק אנשים עם בעיות ראייה צריכים לשים אך האמת היא שמדובר במוצר עיצובי לכל דבר. גם אנשים שאין להם בכלל בעיות ראייה יכולים להרכיב משקפיים וליהנות מלוק הרבה יותר מעניין. נכון שלשים משקפיים עם עדשה במספר אפס נשמע לכם קצת מוזר אך יש אנשים שעושים את זה. חוץ מזה, אם יש לכם מספר במשקפיים כל מה שנשאר לכם זה לבחור את המשקפיים היפות שיחמיאו לכם ותמיד רצוי לבחור מותגי משקפיים ורובל . יחד עם זאת צריך לזכור שבישראל עונת הקיץ היא הדומיננטית ביותר ולכן כדאי לבחור גם משקפי שמש איכותיים ומעוצבים. משקפי שמש חדשים לקיץ משקפי שמש הם אולי המשקפיים הכי מדליקים שיש. אין ספק כי בקיץ אתם בוודאי תסתובבו פעמים רבות עם משקפי השמש וכאן נכנסים לתמונה מותגי המשקפיים. כל שתקנו משקפי שמש מעו

מסגרות משקפיים מעוצבות

מסגרות משקפיים יכולות להיות מרהיבות מאוד ולהחמיא ללוק שלכם. יכול להיות שאתם בטוחים שלא תמצאו מסגרת משקפיים שתתאים לכם אך אם תחפשו טוב תוכלו למצוא כמה מסגרות שמחמיאות לכם די בקלות, שמתאימות לכל מיני סיטואציות בחיים. זה הזמן ללמוד כמה פרטים חשובים על הנושא. למה חשוב לבחור במסגרות משקפיים מעוצבות? יש מגוון רחב של מסגרות משקפיים מעוצבות ובסופו של דבר יש מסגרות איכותיות שיכולות להתאים לכל אחד. מסגרות משקפיים מעוצבות יכולות להחמיא לכם מאוד ואפילו לשנות את המראה שלכם לחלוטין. יש כיום אנשים שלא צריכים משקפיים במספר גבוה ולמעשה יכולים לראות בלי משקפיים כלל אלא אם מדובר על מרחקים גדולים מאוד ועדין הם מסתובבים עם משקפיים כי מדובר במוצר מעניין ומעוצב. אם אתם בכל מקרה צריכים ללכת עם משקפיים אתם צריכים לבחור זוג שיחמיא לכם וגם יהיה נוח, וחשוב לבדוק את התאמה הזו בכל פרמטר כמו למשל הצבע שלהם, הסגנון וכמובן גם המבנה. עד כמה מסגרות משקפיים מעוצבות מייקרות? יש מסגרות משקפיים שיכולות להיות מעוצבות במיוחד אך חשוב לזכור כי המחיר שלהן לא יהיה תמיד נוח כל כך בכיס. יכול להיות אפילו שהמחיר שלהן

מותגי משקפי שמש יוקרתיים כל המותגים הכי נחשבים

יש מותגים שיכולים לעלות הבה יותר ממה שהם באמת שווים רק בגלל השם שלהם. השם הוא הדבר החשוב ביותר כיום ואפשר לראות כיצד חנויות בגדים מהמותגים הכי נחשבים בעולם עושות מיליוני שקלים בשנה רק ישראל, וכך זה גם עם משקפי שמש. זה הזמן להבין מהם מותגי משקפי שמש יוקרתיים, מי מחליט מה יוקרתי ומה לא וכמובן גם איפה אפשר לקנות אותם וכמה הם באמת עולים. מה ההגדרה למותגי משקפי שמש יוקרתיים? לפני שנתחיל להסביר על המחיר של משקפי שמש יוקרתיים וכמובן האם הוא מוצדק או לא, דבר שכמובן יהיה בוויכוח בלתי ניתן לפתרון, יש צורך להבין מה זה בכלל אומר משקפי שמש יוקרתיים או מותג יוקרתי. מותג הוא מותג, הוא דבר שלא תמיד אפשר להסביר ולעתים גם לא להבין. מותג הוא התפישה של הלקוח לגבי חברה מסוימת כאשר יש מותגים שפשוט ימשיכו להצליח בגלל השם והמוניטין שנוצר להם. מותג נחשב לסטנדרט איכות מסוימת וגם לסטנדרט עיצוב, ולעתים גם לקווי עיצוב מסוימים. ההגדרה הזו יכולה להיות מבלבלת מאוד אך אחרי שתצפו בקטלוגים תבינו לבד מה יוקרתי ומה לא. אלו מותגים יוקרתיים הכי מוכרים ברחבי העולם? יש מותגי משקפי שמש יוקרתיים רבים שכל אחד יכול לק